tisdag 29 december 2009

I say, dont you know

Änu en bild från vår efterlängtade singstar kväll.
vi gav upp vid kl: 3 efter ca 6 timmar av bara singstar. Jag och sofie körde den nu mera klasiska vända sig om mot publiken (familjen) istället för att se på TVn.
Efter det lyckades jag tjata mig till att vi skulle spela lite Carcassone (ett av de bästa spelen, för de som inte vet) Jag kom trea eller om man ser det från an annan vinkel näst sist.

Nu sitter jag här igen mitt i natten på jobbet. slog precis i, den lilla knölen man har på sidan ovanför foten som jag inte kommer på va den heter :P, med kvasten det gjorde jätte ont, kunde tyvärr inte skrika och svära som jag hade lust med för det stod en telenorare brevid mig.


1 kommentar:

Patrik Petersson sa...

Sv. Till och med det!
Coolt med mickstativ ... Singstar är bäst! haha