måndag 21 december 2009

Långa nätter

Hum sitter på jobbet och försöker fördriva änu en till lång natt. nästan klar med allt som behöver göras så nu får jag helt enkelt försöka hitta ett tidsfördriv.
Jag har precis upptäckt Melissa Horn, känner att jag vill sparka min själv för att jag inte har lyssant på henne innan.
Jag är mycket dålig på att uppdatera vilket är konstigt, för jag tycker det är kul. Det får det bli lite ändring på!
Vad jag inte får någon mening i det jag skriver.

Det blev partaj i helgen, viket jag behövde. Jag har inte varit ute på länge länge. Vi började med förfest hos frida, där träffade jag massor med nytt folk. I england gorde jag ofta så att jag gick ut själv för att träffa folk som jag inte kände. Så det va mycket kul med lite nya ansikten. Sen körde Taxin oss till Palace där dansen tog tag i oss och Noice stod för underhållningen.


(Bilden är inte från i helgen, utan den är från sista natten i england)

Inga kommentarer: