söndag 24 januari 2010

Vi som jobbar när ingen annan jobbar!

Jag har gått med en lite underlig känsla i kroppen sen jag vaknade. Den har krupit sig på mer och mer och jag har inte kunnat lista ut vad detta kan bero på.. NU insåg jag att jag är kaffesugen som ett spån! så jag ska fixa kaffe till mig själv i köket nu... så.. tillbaka med en kopp.

Förutom att inte kunna läsa mina egna signaler så har väll dagen varit ganska sömnlös. Eve ringde och väckte mig vi kl 15.50... hurm.. Hade svår som attan att somna om efter det, men efter ca 45 min gick det. Jag han inte sova länge förrän mamma ringde och undrar om jag är vaken.. Nä Eve ringde och väckte mig så jag måste sova mer. oj då. Efter denna hårda morgon (för mig) var det dags för ännu en natts jobb! Så nu sitter jag här och känner att facebookgruppen som skickades till mig från Frida inte kunder vara mer rätt! Vi som jobbar när ingen annan jobbar. Mer rätt kunde inte något vara!

Inga kommentarer: