måndag 4 januari 2010

There's a starman waiting in the sky

hum jag måste ändra på min lilla vana att bara göra inlägg när jag jobbar natt. Men i alla fall det har blivit ett nytt år! jag har inga nyårslöften eftersom, inga löften, inga krav, ingen stress. Jo ett har jag förresten!! Jag vill träffa massor med nya intressant människor. 2009 var ett bra år på den fronten, det jobbiga är att det blir lite dyrt att åka till England stup i ett för att träffa dom, hehe. Men en resa dit är i alla fall redan inplanerad, 3 mars. Just nu är jag hungring och trött vilken kanske märks eftersom jag hoppar som attan mellan olika saker.

Nu spelas starman med bowie ur högtalarna och jag funderar på att gå och göra mig en macka eller ta lite fil.

Just det bilden är från nyår, hum det ser lite naket ut, man jag har klänning och sen hade jag en paljettröja över. Den hör nog till ett av de bästa köpen i år tillsammans med skinbyxorna.

.

Inga kommentarer: