måndag 15 februari 2010

Idén om någon annan verkade fantasisk

Hum hur mycket har jag egentligen att ... igår var det utgång med Frida och många många fler. Gustaf och Kina kom nämligen hem från Mexiko så det blev lite fest för det, Gustaf kom dock aldrig ut.

Jag vaknade idag på morgonen med en väldigt underbar känsla i kroppen,vet inte varför men allt kändes ganska rätt. Vi bestämde oss för att dra oss ur sängen och gå till fredrikskans och kolla på lite fotboll med Killarna. Det blev docka bara ett snabbt besök då vi behövde hämta ut Rosorna för att fixa en liten överraskning åt ett sött litet par. Det blev tydligen succé. Ett hjärta av rosor på sängen lite godis och present.

Hoppas att alla har haft en jättebra dag. jag brukar inte gilla den här dagen. Har alltid tyckt att den finns för att sätta press på par och för att få singlar till att må dåligt. kanske har slagit mig mer till ro med att ha sängen i fred och ingen att tänka på förutom mig själv.

Nu ska jag fixa min Header igen gillar inte den här.

Inga kommentarer: