söndag 7 mars 2010

Imorgon bär det av till stockholm!

Packade klart det sista lilla idag. När jag nästan är klar kommer jag på PASSET! I det ögonblicket minns jag att det ligger hos mina föräldrar. Med lite smått panik ringer jag hem. Det ligger där i lådan där det alltid har legat. Som tur är jobbar farsan precis huset bakom mitt jobb så han kommer förbi innan bussen imorgon och lämnar det till mig. Vilken tur i oturen man kan ha ibland. Jag vet att det är jättetöntigt, men jag känner mig lite nervös. Jag vet inte varför. Jag var inte så här nervös innan jag skulle flytta dit. Det kanske beror på att jag förälskade mig i landet och att det känns lite som att träffa sin stora kärlek för första gången på jättelänge. Det pirrar i magen när jag tänker på det. Men känslorna dör lite när jag kommer på att det bara är för en vecka. Förhoppningsvis kanske jag kan få lite besök från England senare i år. Jag håller tummarna hårt för att Sarah ska ta sig en tripp till Sverige.

Inga kommentarer: