lördag 27 mars 2010

Veckan i mina bokstäver

Det har varit en intensiv vecka... som tusan om man tänker efter. Har lyckats få en förkylning på släp också. Inte det jag hoppades på. Lyckades skaffa mig lite feber, så pass att jag svimmade på Fridas toalett i förrgår. Så gick det med att tvätta bort det sminket.

Helgen var ingen dålig helg heller. Jag och Frida fick för oss att vi skulle gå ut på fredagen, sagt och gjort. Henke kirrade fribiljetterna till Harrys. Väl där sprang vi in i några stockholmare som (hurrm vi har inga fördomar) mot alla odds visade sig vara riktigt trevliga.

Lördagen började med en guidad tur runt Kalmar för att visa vår vackra kullerstensbelagda stad. Även för lördagkvällen var det lite festligheter inplanerade. Jag och Frida går alltid (tar taxi) den extra milen när det gäller fribiljetter. Palace i alla sin ståt. Med klackar upp till tänderna och pyntet på rätt plats lyckas vi även få denna kväll till något utöver det vanliga.

Söndagen, då handlade livet lite mer om jobb. En trevlig natt blev det. Telenorare kan snacka dom, iallafall om jobb! Även då planerades det in lite öldrickande på Krögers inför måndagkvällen. Och som alltid leker livet ganska bra med en newcastel i handen.

Inga kommentarer: