söndag 11 april 2010

2h

Snart så är helvetespasset över. två timmar till sen så får jag cykla hem och sova. Passet är egentligen uppdelat i två pass. Det började i förrgår, så den 9/4, då jag började jobba kl 22.30, jag slutade vid kl 07.00 på morgonen 10/4 för att gå upp och lägga mig på ett hotellrum i 3½ timme. Vid kl 11.30 gick jag upp och gjorde i ordning mig för att börja jobba igen vid kl 12.00. Från det att klockan slog 12 jobbade jag sedan till 01.30 för att bara stämpla ut och in igen på samma minut och gå på ännu ett nattpass. Men här kom dock en liten räddning, Agneta erbjöd sig att stanna en timme till så att jag kunde lägga mig på ett rum och vila upp mig. Men nu så jobbar jag igen och ser fram emot att sluta! Allt gör ont! Speciellt fötterna, Det gör till och med ont att ha strumpor på sig. Frida som precis kom av ett 19 timmars pass vet vad jag talar om! Det är sjukt mycket cred till oss!

Inga kommentarer: