fredag 2 april 2010

Bror

Så nu har jag läst igenom alla de bloggar som jag läser dagligen.

Min kära bror har varit på besök i dag och för första gången sett min lägenhet.

Vi startade dagen med en sväng på stan där det blev lite shopping (för Johans del) en jacka och en tröja. Det ända som blev inhandlat från min sida var juice som visade sig vara ett misstag.
Jag har gått omkring i min nya hatt hela dagen, mycket nöjd med den, ett bra köp. solbrillor har varit ett måste då det har varit strålande sol.

efter shopping rundan cyklades det hem till mig där jag rörde ihop lite mat till oss, Sen så blev det lite youtube på det "deytook errr djeebs" och så var det dags att sova inför nattjobbet.

Nu så sitter jag på jobbet och är trött som bara den. tyckte lite synd om mig så jag unnade mig lite påskgodis. en centerrulle och en cola. När man inte har ätit godis på ett tag så inser man att det inte är så gott. Så nu är jag mest besviken på mig själv att jag åt det.

Inga kommentarer: