lördag 24 april 2010

Ta dig i kragen och lev upp till ditt smile!

Nä nu känner jag att det har varit lite för dystert här ett tag, bara massor med tråkig text och tråkiga bilder i diverse gråskalor. Jag kanske helt enkelt är en människa som mår som bäst när jag är lite depp och grå. Med tanke på att den ultimata världen skulle vara svartvit. Nä det skulle nog helt enkelt kännas bra ett tag, men jag tror jag skulle sakna färgerna. Det gör jag nämligen just nu! Då kan man ju inte tycka annat än att man ska sätta lite färg på tillvaron! jag tänker till och med vara så oförskämd att jag stjäl ideér!



Just det imorgon bär det av till Lindsdal med Frida och Gustaf. De senaste gångerna jag har jobbat natt så har jag faktiskt stigit upp i en överkomlig tid (3, halv fyra) och ändå känt att jag överlevt. Kan det kanske ha något med solen att göra?

Inga kommentarer: