tisdag 18 maj 2010

guess what? I'm not a robot!

Det har varit så fruktansvärt skönt att vara ledig i ett par dagar. Nu har jag hittat skor och en kavaj till bröllopet (så kan jag släppa den stressen) Jag har till och med hunnit se en film jag inte sett innan! Sleepy Hollow, (jag vet dåligt av mig att jag inte har sett den innan, då det faktiskt är en Tim Burton) 4:a på filmtipset

Idag har jag minsann haft besök från min kära syssling. Efter en massa skvaller och shopping var vi båda ganska slut. Ikväll kommer det bli en lugn och skön filmkväll med Frida. En rätt otrolig sak är att vi är lediga samtidigt för en gångs skull! Det händer inte ofta!

Igår tog jag mig till jobbet för att ta en kaffe och skvallra lite med Frida. När jag skulle gå fastnade jag i en lång konversation om barn, födsel och namn med Gravida Stina (som nu mera får bli hennes smeknamn). Mycket intressant. Hon har nu lovat att jag ska få en grundlig beskrivning om allt när hon har fött. Vi har nu startat vadet om när hon kommer att föda med. Mitt bett ligger på 28 september och att det kommer bli en pojke.

Inga kommentarer: