måndag 3 maj 2010

i think i'm going to fall over!

Nu har jag för en gångs skull massor att skriva om och massor med bilder att lägga upp. Nu under Kvalborg och Valborg så har möhippan för min kära syster varit i fokus. Allt blev väldigt lyckat. Jag har har haft de tre roligaste dagarna på länge! Jag kommer dock uppdatera baklänges. så nu startar vi med igår.

Jag åkte från Uppsala vid 12 tiden för att ta mig till Stockholm. Detta då jag var tvungen till att hitta en tärn-klänning inför bröllopet. Och jag gjorde det ! helt underbart då paniken ett tag har stått mig över huvudet. Sen så var det bara att sätta sig på tåget för att åka hem. Väl i Kalmar plockades jag upp på stationen av Gustaf som tog mig till lägenheten. Där hade Frida förberett en mindre festmåltid. Vi mummsade i oss det (nom nom nom), korkade upp humöret, pyntade skinnet och begav oss till palatset för att rulla fötterna och peka i taket.

Inga kommentarer: