onsdag 12 maj 2010

A story about a boy who really really liked taking photos of himself, and why shoulden't he? I mean c'mon what ever makes you happy

Var hos Frida på eftermiddagen för att se på film. När jag kom dit såg jag detta fina linne ligga på skrivbordet. Efter att ha hyllat hur fint jag tyckte att det var kom Frida med de tre fina orden en flicka hela sitt liv längtar efter att höra. DEN ÄR DIN! Efter att ha avgett ett väldigt flikigt tjut fick hon en stor kram. Tack Frida jag kommer leva i det för resten av mitt liv.

För övrigt såg vi på Fighting en lättkollad, lagom film kommer ge den en 2:a på filmtipset då det är en sådan film som jag vet att jag aldrig kommer se om.



1 kommentar:

Patrik Petersson sa...

Sv. Jadu, det är för att du har en liten bild som länkar till den stora (du kan ha gjort den lilla stor. I länken till bilden om du klickat på HTML när du skriver inlägg så finns det en kod som liknar: /s400/ ta bort /s400 då! Hoppas det ska funka!