lördag 31 juli 2010

Take a wake up pill and i'm filled with energy

Andra natten är alltid den värsta. Nu är det knappt att jag kan hålla ögonen öppna. allt är ur fas och sängen har aldrig lockat mer. Triathlon är nu i vår vackra men o så kalla stad. Det krävs en rejäl frukost för de tävlande plus en tidig en. Jag började idag med frukosten vid kl 03,30 för att den skulle vara klar till 5 då de hurtiga idioterna ska upp och tävla. (ja jag kanske själv är lite avundsjuk på att jag inte är så fit) men åter till ämnet. När man har vanan inne att när man är klar med frukosten så är det bara lite mer än 1½ timme kvar till man får dra sig upp ur stolen och börja trampa hemåt. Idag är det 2½ timme innan någon kommer och löser av mig... gahh... Kroppen har alltså lurats till att tro att klockan är mycket mer än vad den egentligen är och tycker nu att det är dags att sova.

Inga kommentarer: