fredag 5 februari 2010

Nu så har jag äntligen tid att blogga igen. helgen som var har varit galen galen, men det får det komma mer om någon annan dag. Jag är hemma hos mina förälrar och är sjuk. I förrgår var jag på vårdcentralen och tog en massa prover för att se vad det var för fel på mig och idag fick jag veta att det inte var något som hälst fel på mig. börjar känna mig lite bättre men är rekomenderad att vila.

Jag saknar min lägenhet! och min dator! men snart får jag träffa dom igen. Galet shopping humör är jag på med. borde dock hålla i pengarna då det bara är en månad kvar till England.

Frida och jag borde se till att va lite i Gustafs lägenhet innan han kommer tillbaka från Mexiko. Han ringde till jobbet här om dagen och bad mig hälsa till alla att han ligger och steker i 30 graders värme. man kan ju inte undgå att bli lite avundsjuk men jag ser faktiskt mer fram emot england och sen stugan än att ligga på en strand (säger jag som aldrig har varit på solsemester, men dock hatar jag att sola!) nu ska jag nog ta och sätta igång en film i vårt biorum :D 104" och brilliant ljud är aldrig fel att chilla framför.

Ha det gutt! puss

Inga kommentarer: