måndag 8 februari 2010

Well That Was Easy

Nu så måste jag skärpa mig bloggen före tv:n. Igår blev det lite chillkväll hos mig med Frida. Vi läste på lite om tatueringar och vad det betyder för olika kulturer och religioner och vad olika symboler står för. Mycket intressant. När vi vaknade gick vi och köpte lite frukost på Netto som ligger precis utanför min dörr. Det blev dock inte bara frukostinköp utan även lite lax till middagen och en stavmixer! Så nu ska jag börja göra massor med nyttiga smoothies. Efter en dusch bar det iväg in mot stan där vi inte hade för avsikt att shoppa något, men vem kan motstå två par byxor för 99 väldigt svenska riksdaler! Inhandlat blev även två tröjor som jag känner mig väldigt nöjd med. Nu ska det igen bära av in till stan och jobbet för att möta upp Frida. Vi har planerat att utnyttja Gustafs lägenhet innan han kommer hem.

au revoir!







Hur tänkte jag när det två Peace bilder!

Inga kommentarer: