tisdag 2 mars 2010

Sömn

Sitter här i min säng efter en dag endast bestående av sömn och byggare. Jag fick en lapp för några dagar sedan att de skulle komma och avsluta jobbet på takfönstret. På lappen stod det att de skulle komma mellan 8 på morgonen och 16 på eftermiddagen. De perfekta tiderna!... not... Inte direkt det man vill när man har jobbat hela natten. Så as a fox som jag är bestämmer jag mig för att dricka massor med kaffe och vara vaken lite längre. Men vid 10 halv 11 däckar jag ovanpå täcket med kläderna på för att sedan vakna av knackningar på dörren vid kl 14. De är här i dryga timmen för att sedan lämna mig till att sova igen. Jag tänker mig att jag ska sova i en timme och sedan gå upp för att somna tidigt ikväll. När jag vaknar kollar jag på klockan 21.00!! gahhh sovit hela dagen. Jag blir irriterad och skyller på byggarna. Nu sitter jag här, klockan är kvart i 1 och jag är inte i närheten av sömn!

Inga kommentarer: