söndag 29 augusti 2010

Hahard work work.

Det har varit en sjukt rolig helg, det är bara synd att jag blev tvungen till att jobba genom hela! På fredagen var det dags för oss alla att tacka av Anette efter alla år som stöttepelare. Detta på samma dag som Elvin fyller 25 (Min kära kompis Minnas festman). Efter några timmar av tackande och drickandes (i alla fall för de andra) satte jag mig på cykeln och trampade iväg för att gratta Elvin. Där blev jag kvar till dess att jag började Jobba.
Lördag. Efter att sova tills klockan slagit 7! känner jag att jag behöver göra något med mitt liv. ringer Minna och det visar sig att dom ska ha lite folk över för en chillkväll med lite öl, vin och tv. Jag nappar direkt. Slutar med att en stor del av the gang ska ut en runda efter, som jag självklart inte kan följa med på eftersom jag Jobbar

Inga kommentarer: