fredag 3 september 2010

Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad

Jag är vaken mitt i natten, dock kan jag inte ta en lång promenad eftersom jag jobbar. Ovanligt va?

det var en helt underbar höstkväll när jag cyklade till jobbet idag. Friskt och stjärnklart. När jag börjar närma mig jobbet hörs ett högt pang och jag hoppar av cykeln, kollar på den och ser mitt totalt platta bakdäck! SUCK. Och dagen som hade börjat så bra. men jag antar att det är sånt som händer. Jag ska snacka med vår vacktis och se om det går att göra något åt det. Så jag får sätta mig på bussen för att ta mig hem imorgon.

Åh vad jag ser fram emot morgondagen, då ska det som ligger i min frys ätas upp. Kräftor! gott gott gott! plus att det blir en helkväll av bara mys. Perfekt tillfälle att inviga min nya förälskelse, tröjan och halsduken!


Åh vi som hatar webcam klappar nu "klapp klapp"

Inga kommentarer: